United Kingdom Holland
NYHED!

LMO NemLøn

Med NemLøn har du mulighed for at indberette lønoplysninger døgnet rundt på en nem, overskuelig og smart måde.

NemLøn - gør det nemt at indberette løn

Med NemLøn har du mulighed for at indberette lønoplysninger døgnet rundt på en nem, overskuelig og smart måde.

Hvad er NemLøn?

En nem og sikker mulighed for indberetning af lønoplysninger

NemLøn til dig
som har ansatte

Indberetter du løn uden fejl?
Nem og ensartet lønindberetning

Et godt tilbud

Kom på Nemløn nu.

hvad siger kunderne?

Hør hvad kunderne siger
om NemLøn

Hvad siger LMOs
direktør om NemLøn?

LMO skal være i front med nye digitale ydelser

Se hvordan du indberetter løn

Se den enkle guide til at lave lønindberetning i det nye digitale lønsystem

Ofte stillede spørgsmål vedrørende NemLøn

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om LMO NemLøn.
 

Hvad er NemLøn?

NemLøn er LMOs nye digitale lønløsning. NemLøn fungerer ved, at du som arbejdsgiver via MitLMO indberetter lønoplysninger direkte i LMO´s lønsystem Dataløn. Herefter vil lønassistenten udarbejde den endelige lønseddel, som overføres til medarbejderen og arbejdsgiveren.

Hvornår kan jeg lave løn første gang gennem NemLøn?

Tilmelder du dig nu gennem din lønassistent kan vi godt nå at køre oktober lønnen. 

Hvordan logger jeg ind på NemLøn?

Du logger ind på MitLMO via www.mitlmo.dk og klikker på NemLøn under Min Indberetning.

Hvad er min kode til MitLMO?

Du skal bruge dit DLBR Fælleslogin for at logge ind.

Jeg har glemt min kode – hvad gør jeg?

I loginvinduet på www.mitlmo.dk skal du blot klikke på Glemt kodeord og følge guiden. Du kan også klikke her.

Jeg har ikke noget login – hvordan får jeg lavet ét?

I loginvinduet på www.mitlmo.dk skal du bare klikke på Ny bruger og følge guiden. Du kan også klikke her.

BESTIL NEMLØN INDEN 2018
OG FÅ RABAT

NemLøn til dig som har ansatte: Der er 25% rabat fra 1/10 til 31/12 2017 på udarbejdelse af lønsedler.

BESTIL NEMLØN INDEN 2018<br>OG FÅ RABAT
Top