Der er nyt i MitLMO til de LMO kunder, der bruger NemLøn til at indberette løn. Med den nye tjeneste ”MINE ansatte” får NemLøn kunder nu et samlet overblik over administrationen af ansatte og derudover får alle lønkunder mulighed for at bruge summax e-arkiv.
Når du fremover går ind i MitLMO, vil du få en anderledes visning af NemLøn indberetningsmodulet. Med den nye tjeneste MINE ansatte har MitLMO udviklet nye muligheder til de NemLøn kunder, som har ansatte.
Tjenesten er et spændende tværfagligt initiativ, som giver NemLøn-kunder en nem indgang til at få rådgivning om arbejdsgiverrelaterede spørgsmål:
”Med den nye tjeneste samler vi de vigtigste informationer, om alt hvad der vedrører det at være arbejdsgiver og have ansatte. Det betyder, at vores kunder ikke skal ud og finde informationerne flere forskellige steder”, siger Anders Jensen, der er projektleder for NemLøn.
Mere end 300 landmænd er allerede på den digitale løntjeneste NemLøn, der gør det muligt som arbejdsgiver at indberette lønoplysninger digitalt til LMO.
Projektlederen for NemLøn glæder sig over, at summax e-arkiv nu også tilknyttes den populære løntjeneste, fordi det giver kunderne nye og flere muligheder:
”MINE Ansatte åbner op for, at vores lønkunder fremover får mulighed for adgang til summax e-arkivet, hvor lønsedler automatisk indlæses”, siger Anders Jensen.
Fordelen ved e-arkivet for dig er, at du også kan bruge det til dine andre dokumenter, så du slippe for en papirudgave:
Projektlederen understreger, at har man allerede e-arkiv sørger LMO for, at man automatisk får indlæst sine lønsedler i e-arkivet.
Har du spørgsmål kan de rettes til din lønassistent eller til løntovholder Merete Uhrskov Larsen på mail: mul@lmo.dk og telefon 8728 2625.
LMO summax specialister Esben Iversen, Elin Gundersen og Henrik Alex Nielsen sidder klar til at hjælpe dig i gang med bogføring i LMO summax - ring på 8728 2601 og tag en snak med dem.