Jeg vil gerne kontaktes

Kunderne er godt tilfredse med LMO

I LMO måler vi løbende på kundetilfredshed. Dels fordi det er afgørende for os, at vi ved hvordan kunderne vurderer vores rådgivning. Dels fordi vi bruger kundernes feed-back, til at udvikle vores service og blive bedre.

Vi beder kunderne vurderer os ud fra en samlet oplevelse, dels med LMO som rådgivningsvirksomhed, men også målt på den enkelte rådgiver. Men vi går også i dybden, og spørger ind til om kunderne oplever at blive lyttet til, at aftaler bliver overholdt, om rådgivningsforløbet lever op til forventningerne og om vi arbejder proaktivt og kommer med konstruktive løsningsforslag der går ud over den konkrete opgave.

Det er ikke uden stolthed vi må konkludere, at kunderne er glade for den rådgivning LMO yder. Andelen af tilfredse kunder ligger et stykke over 80% - i flere tilfælde tættere på 90%. Det er umuligt at gøre alle tilfredse, men hele formålet med at spørge kunderne, er at styrke dialogen og derigennem tilliden. Vi tror på at tillid er en væsentlig faktor i arbejdet med at fastholde det høje niveau.

 

 

 

Top